Proměny maminek č.3 část 2./ Fáze II.+III.

14. prosince 2015 v 20:45 | mmt |  PROMĚNY maminek - účastnic kurzů
Proměny maminek z kurzů Pohyb po porodu Fáze II. a Fáze III.

Petra
- nic jsem od kurzu neocekavala, protoze jsem vedela, ze ty presne vis, co nase telo potrebuje spravit, zpevnit, aby vse fungovalo stejne nebo i lip nez pred tehotenstvim
- nevim, jestli se na mem tele neco zmenilo, myslim, ze nemam tak vypoukle bricho
- bolesti, tak to jsem nadsena, ani naznak, ze by me bolely kycle! Zada, to byla dalsi kapitola, stavalo se mi, ze se mi skripnul nrjakej nervik... Ted nic. Krcni pater me obcas boli, ale to mam vetsinou z noci, blbe mam treba polstar, nebo se nekdy pristihnu, ze spim celou noc v jedne poloze, ale to je proti tomu, co jsem mela nic. S ramenem mi asi nepomuzes, ale zvykam si, ze me bere a davam si pozor na pohyb ruky
- cviky me bavi, protoze jsou snadno zapomatovatelne, hlavne, kdyz jim das nejaky vtipny nazev, jen se vzdy nastelovat do spravne polohy chce cas
-tak s plnenim ukolu byl trosku problem. Na jare si troufnu rict, ze jsem plnila na 100%, pres leto, hlavne ty paraky asi na 50% a ted na podzim tak na 70%. Snazim se, ale nekdy to proste nedavam.
- za sebe bych asi nic nemenila, myslim, ze tvoje hodiny jsou super a jeste naucne, alespon pozname svoje telo, kde ktery sval je a jak zabira. Super!
Kaťa
Od kurzu jsem čekala zmenšení mojí "vaničky" a to se stalo, zmenšení bolesti zad a to se také stalo, stejně jako zmenšení hyperlordózy.
Nebo ono se to nestalo, ty jsi mi ukázala jak a já jsem se snažila cvičit, někdy to šlo na 90%, některý týden to bylo asi tak jednociferné číslo. Cviky mě ba a hodina na kurzu uteče, ani nevím jak.

Ivana
- Zpevnění těla, posunutí se zase o kousek dále ve svých možnostech a schopnostech
- Ano, zcela
- Ano, cítím se pevnější a spokojenější
- Žádné bolesti jsem již po absolvované fázi I. nepociťovala
- Bavilo.Byly pokročilejší a ze začátku občas těžko pochopitelné pro tělo vs mozek, ale čím déle jsem je cvičila, tím jsem zjišťovala co všechno cvičí a že nejsou tak těžké, jak se mi na začátku zdálo
- Poslední 3 týdny ano
- Možná jen tvrdší dohled pro lenivce jako jsem já - ale to už je můj problém

Jana
Nicmene muj subjektivni pocit po fazi II je zase vice splaskle bricho v obleceni. A celkove se citim zase o neco lepe.
Jinak ja bych se celkove zhodnotila, Tve kurzy mi davaji velkou motivaci na sibe makat. Priznavam se, ze ne vzdy poradne cvicim domaci ukoly. Ale i tak proste a jednoduse bolesti zad nejsou, jsem zpevnenejsi, ale predevsim me skoro temer opustil muj obrovsky hrb na zadech respektive nahore na krcni pateri, takze uz tam mam jen takovy malilinky hrbolek :) navix po letu cviceni jsi mi na zacatku faze II rekla, ze diastza vicemene zmizela!!! na to, ze jsem si v dubnu pripadala, ze opravdu rostu do zeme a jsem cela zkrivena, dnes mam pocit, ze jsem krasne narovnana a divam se na svet pekne zprima a rovne :)

Jana
Od kurzu jsem čekala, že se ujistím ve správném provádění cviku.
Kurz splnil opět má očekávání.
Po tomto kurzu se mi vytvarovaly nohy a zmenšilo pozadí
Bolesti zad zmizely už po první fázi.
Většinou mě moc cvičit nebaví, co si budeme říkat, vypadat dobře bez práce by bylo ideální Ale tyto cviky mi nevadily, nejsou náročné na čas, což je pro mámu od dětí velké plus.
Úkoly jsem plnila víc než poctivě, občas jsem si i přidala. Jen ty procházky mi úplně nevycházely, ale nakonec jsem si našla způsob.
Nevyhovovalo mi, že hodina vždycky tak rychle utekla, že byla jen jedna za týden a že jsem tam musela s dětmi, které nezvládaly hlídání...
Resumé:
Je mi líto, že kurz už zase končí, protože úterky pro mě byly taková hodinka klidu jen pro mě, kdy jsem dělala něco pro sebe a ne pro děti. A navíc mě Iva vždycky nabila pozitivní energií, pocitem, že to jde i s dětmi, a sílou se sebou něco dělat, i když už mám pocit, že nemůžu, protože to, co zvládá ona, by mě položilo. Hodně mě potěšilo, že po třetí fázi téměř vymizel rozestup břišních svalů, takže cíl cvičení byl splněn. Kdybych nebyla taková žravá, tak by na břiše byl vidět krásnej břišní pekáč, pod tím tukem je cítit Takže do léta mám co dělat, ale už teď jsem spokojenější než jsem byla. (Ale ne dost na to, abych poskytla fotku ) A za to všecko Ivě moc děkuju!

Klára
1/
co jsem čekala od tohoto kurzu?
čekala jsem,že se mi pohnou cm v oblasti bříška stejně jako při fázi I.chtěla jsem si prohloubit znalosti cviků - je pravda,že spousty z nich jsem pochopila jak správně cvičit až v průběhu fáze II
2/ kurz splnil mé očekávání,nesplnil mé předsevzetí asi o 1cm v dolní části bříška,ale já jsem na sebe celkově moc přísná :))
3/ bolesti jsem ani moc neměla,ale spíše by se objevily.díky cvičení žádné nemám-neustále tahání 10 měs. holčičky by nějaké brzy jistě přinesly.myslím,že díky právě tvému cvičení a i spoustě rad žádné bolesti nemám.
4/cviky mě baví...popravdě knížka a "100" mě nebaví ale vůbec...jenže při představě výsledků,které mě čekají se vždy dobiji zvláštní energii :)
5/ poctivé plnění úkolů...no musím se přiznat,že nee:((
občas lenost zvítězila,nebo mě na 3 dny skolila nemoc,kdy jsem dala max.1x cvičení z 2 doporučených.ale snažila jsem se pro sebe a své výkony dělat maximum co šlo a i když to občas bylo hodně náročné - dítě hledající prsa při "imprintu" v kočce,a pár kolizí jako /rozpatlané jídlo po obličeji,ztrata ponožek,tkaničky v kratasech,.../ale přežily jsme to obě ve zdraví a občas i velké legraci :)
6/ říkala jsi,že jsi obdržela kritiku... no ja ti chtěla taky nějakou napsat,jelikož a protože kritika a špatné hodnocení je to co nás vždy žene ještě víc dopředu :)jenže nic špatně není!!
možná jsi na nás občas až moc tvrdá,jenže kdybys nebyla tak se budeme flákat a nebude výsledek takový jaký je:)
musím říci,že po fázi II se mi ještě zintenzivněl "požitek" ze sexu a orgazmus už není "výjimkou" ale pravidlem .))
a ted míry:
pas -3cm
boky - spodní břiško - -4cm
zadek - -1cm
pod prsy - -1cm
stehno -1cm

Hanka:


Marika:

Iva:
Vlastně jsem na začátku nevěděla co mám čekat - přece jsem trenér, tak něco o cvičení po porodu vim...hahaha moc toho teda nebylo. Brala jsem to tak, že se něco dozvim, něco přiučim a když mi to pomůže, tak jedině dobře. A i já kritik musim říct, že to bylo supr a funguje to.
Nejenom, že se břicho vrátilo do formy, ale téměř úplně zmizela diastáza (a to jsem jí měla z kurzu největší - 2,5 prstu) a vnitřní svaly fungujou líp než kdy jindy. Taky mám pocit, že mě míň bolí v bedrech.
Jasně,že některý cviky byly zábavnější než jiný, teda spíš takhle-všechny byly zábavný, pokud se neopakovaly moc často. Chápu, že základ se musí jet furt, ale když to děláš 4x denně po 20-ti opakováních tak za 14 toho máš s prominutim plný zuby. Mě osobně motivovalo k plnění domácích úkolů, když tam byla nějaká změna a vždycky jsem se těšila na novej týden, že budou za DÚ jiný cviky

Pavla:

Mirka:
1) Co jsi od kurzu čekala?
- Menší diastáza
- Plošší břicho
- Odstranění bolesti v bedrech
- Zlepšení držení těla
- Zpevnění pánevního dna
2) Splnil tento kurz Tvé očekávání
Ano
3) Změnilo se něco na Tvém těle po tomto kurzu?
- Diastáza je výrazně menší (1mm pod pupíkem, 2 mm nad pupíkem)
- Plošší břicho (-7 cm + fota)
- Držení těla je viditelně lepší.
- Pánevní dno je rozhodně lepší
4) Zmizely bolesti? Pokud ano, jaké?
- Kostrč, bedra, trapézy - bolely a UŽ NEBOLÍ :-D !!!
Ale začala mě bolet hrudní páteř (mezi lopatkami) a úpony v tříslech.
Ale to možná souvisí s obdobím věku dítěte, kdy je ještě malé (nosící) ale velké (těžké) :-( ?
5) Bavilo Tě cvičit tyto cviky? Pokud ano, proč?
Bavily mě ty cviky, u kterých jsem si byla jistá, že je dělám správně, nic mě při nich nebolelo a šly mi snadno :-)
(kniha, leh na břiše, šourání, hodiny, záda+ruce do V, klik, leh na boku)
Nebavily mě ty cviky, u kterých jsem si nebyla jistá, jestli nedělám nějakou chybu, nebo mě při nich něco bolelo a nešly mi snadno
(100vka, kočka imprint, squat)
6) Plnila jsi poctivě domácí úkoly?
Hodně jsem se snažila. Přesto musím přiznat, že asi pětinu DÚ jsem nezvládla zacvičit v termínu a doháněla jsem je :-/.
Důvodem bylo vynechání DÚ v době nemoci a v době nějakých bolístek, nebo když jsem byla na cestách.
7) Je něco, co bys změnila, co Ti nevyhovovalo?
No, občas jsem si nevěřila, že cviky dělám dobře. Ale když jsem si nebyla jistá, tak jsem se Tě vždy (a někdy až otravně opakovaně) ptala a prosila o kontrolu. Takže to bylo asi jediné, co jsem vnímala jako problematické, ale jak to změnit, to nedovedu vymyslet... leda mě napadá tím vyptáváním... a nebo (trklo mě teď) možná kdybych si bývala schovala detailní popisy cviků z CORE I? Ono jak to pak už bylo pro CORE II napsáno v DÚ heslovitě, tak jsem si občas nebyla jistá (výtah u 100ky ano/ne? Leh na břiše a vytahování nohou na střídačku-šroubovat/nebo vracet do výchozí pozice,... a podobně)

SEČTENO A PODRŽENO:
CM byla spousta to je v předchozích proměnách, jelikož to nebylo primární, né každý mi je poslal, tudíž by bylo nespravedlivé dělat součet.
Diastáza byla velmi úspěšně v některých případech úplně stažena, jiné mají o 80% zlepšení.
Proměny jsou opravdu velké.
NEcvičily jsem: žádné sedy lehy, skracovačky, metronomy a další
Zkoušely jsme: správný nácvik na Leg Pull Prone (což se minimálně podobá Planku)

Vše o diastáze ZDE
Proměny předchozích kurzů ZDE
1.část proměn Fáze I ZDE
O čem cvičení je? ZDE


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 packers movers vadodara | E-mail | Web | 16. prosince 2015 v 12:24 | Reagovat

Get a wide range of packing and moving companies at helloenquiry.in. We endeavour to furnish the best packers and movers companies in Vadodara at ease of Internet.
http://helloenquiry.in/packers-movers/packers-and-movers-in-vadodara

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Iva-MMT.blog.cz = Manželka/ Matka/ TRENÉRKA
Google blog = iva-fis.blog.spot.cz
Instagram = Iva_Fit (Iva Fis Trainer)