TRX a jak na něj

28. dubna 2014 v 20:48 | MMT |  Ostatní
TRX - závěsný systém, vymyslel bývalý armádní velitel Randy Hetrick. Nejprve hlavně pro armády, jelikož trávili většinu času na lodích nebo v ponorkách, museli trénovat v malých prostorách s omezenou možností cvičebního náčiní. Začínalo se s padákovými popruhy, ručně spojenými spolu s gumovými nástroji na opravu lodí.

Nyní už to není překvapení, když ho objevíte ve Vašem fitness.

Cvičí se na něm v různých rovinách. Většinou platí: Čím jste níž, tím je to těžší. Vždy je důležité držet pevně střed těla a nikdy se neprohýbat v bedrech, díky tomu při každém cviku zpevňujete hluboký stabilizační systém.

Velká výhoda je, že můžete cvičit na TRX doma, či venku u stromu. Je velmi skladné, lehké a snadno ho skřípnete mezi dveře. Jako ale u všech cvičebních pomůcek je důležité s ním umět správně cvičit alespoň základy a být už ve cvičení s vlastní vahou zkušený. Originál TRX koupíte většinou do 3000,-.



Můj nejoblíbenější cvik s TRX:

Výpad:

- Dáte danou technikou (viz návod u TRX) rukojeti dohromady
- Jednu nohu do nich položíte na nárt
- Poskočíte malinko vpřed a jdete zadní zavěšenou nohou klasicky do výpadu vzad
- Nutné držet střed těla pevný, žádná prohnutá bedra
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Karel | E-mail | Web | 31. ledna 2015 v 13:51 | Reagovat

TRX je opravdu super. Dokonale s ním procvičíte střed těla a to je opravdu základ. Rád bych ještě článek doplnil o další TRX cviky, které jsou vhodné i pro začátečníky http://www.superzivotnistyl.cz/trx-zavesny-posilovaci-system/

2 miska | 12. ledna 2016 v 15:34 | Reagovat

Dobrý den a je toto cvičení vhodné po porodu? Jsem 6mes po porodu. Děkuji :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Iva-MMT.blog.cz = Manželka/ Matka/ TRENÉRKA
Google blog = iva-fis.blog.spot.cz
Instagram = Iva_Fit (Iva Fis Trainer)