Všeobecná pravidla cvičení I.část- jojo-efekt

29. března 2014 v 21:08 | MMT |  Ostatní
Váha vs. míra:
- Důležité je vědět, že svaly jsou těžší než tuky. Pokud se snažíte hubnout a do toho hodně cvičíte a posilujete, rozdíl na váze může být minimální, zato vizuální může být obrovský. Proto je nejdůležitější a nejlépe přehledné, když se změříte metrem pro švadleny.
Prsa - nadechnout a vyprsit se
Pas - v té nejužší části, nádech a zatáhnout
Boky - nejširší část
Stehno - nejširší část
Stejným způsobem zjistíte, zda hubnete správně - nesnižuje se rychle váha, hlavně mizí centimetry. Nebo špatně - hubnete hodně rychle na váze v krátkém období (např. za týden 4 kg) - to znamená, že jíte málo a ztrácíte hodně vody a nakonec i svalů, ovšem tuky zůstávají. To když se pak začnete stravovat zase normálněji, budete nabírat na váze i na centimetrech. Tělo, když dostává málo jídla a má mnohem větší výdej, začne reagovat zpomalením metabolismu - jakoby dostane strach, že bude muset zase dělat šíleně fyzický výkon a že mu zase nedáte najíst tolik, kolik by potřeboval. Začne si tím pádem vše, co sníte ukládat v podobě tuků, aby měl pak energii na další výkon. A když už dojde veškerá síla a vy se vrátíte k normálnímu stravování, tělo vám ze začátku nevěří a tak si vše raději ukládá dál do tuků = JOJO EFEKT. Proto hubněte hlavně na centimetry a né na kila.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Iva-MMT.blog.cz = Manželka/ Matka/ TRENÉRKA
Google blog = iva-fis.blog.spot.cz
Instagram = Iva_Fit (Iva Fis Trainer)