Tradiční chyby při cvičení IV. - zadek

16. března 2014 v 19:42 | MMT |  Tradiční chyby při cvičení
Něco ze soudku pro ty naše problémové partie. Jak jinak i při těchto cvikách se objevují časté a velké chyby, kvůli kterým cviky ztrácejí na efektivitě.

Zanožování:
- Ruce na loktech, dlaně na malíkové hraně
- Hlava v protažení s páteří
- Zanožovaná noha je skrčená přes 90 stupňů (kdo má doma overball, skřípne si tam overball)
- Chodidlo zanožované nohy je ve flexu
- Kyčle jsou ve stejné rovině (nevytáčíme se v pánvi)
- Nohou nešviháme, pouze tahem ji zvedáme jen tak vysoko, aby naše kyčle byly stále rovně
- Neprohýbat v bedrech
- Nohy nestřídáme hned po jedné, ale třeba až po 40
- Břicho zpevněné
- Viz.obrázek + VIDEO na mém facebooku (na videu ukazuji nejdříve první 3 jak se dělat nemají, až pak následuje jak se to dělat má)


Zvedání pánve: - dle nových infomrací, ze svých školeních - tento cvik NENÍ NA ZADEK, zadek se zapojuje asi tak na 5%.
- Často při tomto cviku bolí v bedrech, to vždy znamená, že ho necvičíte správně, v bedrech NIKDY při žádném cviku NESMÍ bolet !!!
- Nohy jsou na šíři kyčlí
- Ruce leží dlaněmi nahoru
- Pánev zvedáme podsazenou, odlepujeme ji od země postupně obratel po obratli, stydká kost je vždy výš než pupík, prsa či jiná partie horní části těla.
- Dolu pokládáme zase obratel po obratli, zadek se ale země nedotkne
- Pro větší efektivitu zatneme nahoře pánevní dno (pořádně)
- Viz.foto + VIDEO na mém facebooku (je to v pokračování prvního videa se zanožováním, prvních 5 cviků předvádím tak jak to nemá vypadat a pak následuje, ve chvíli kdy si sáhnu na kyčle, tak jak se to má dělat)

PS: ano, jsem ostříhaná…Usmívající seletní sestřih
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Mischu | E-mail | 16. března 2014 v 20:18 | Reagovat

Supeeer!!!Moc děkujeme za další parádní instruktáž :) Ještě mě napadlo,jestli bys mohla dát nějaké dobré cviky na tzv. boule po stranách zadku.Můj celoživotní boj ;) Inspirujes mě,jak jsi krásně fit a nabitá energií.Chci zařadit pravidelný pohyb do svého života,tak snad se mi to podaří!Inspiruj dál:-) Pa Míša

2 iva-mmt | E-mail | Web | 16. března 2014 v 20:44 | Reagovat

Ješiš, teď jsem dojatá :) Ok, boule po stranách, beru na vědomí, něco vymyslim a zamakám na tom! A jasně, že se ti to podaří zařadit, když to budeš opravdu chtít. :)
Děkuju moc! :)

3 Aneta | E-mail | Web | 8. ledna 2016 v 22:41 | Reagovat

Mě na zadek pomáhají dřepy, osvědčila se mi 30 denni vyzva drepy a měla jsem z toho pevná stehna i zadek

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Iva-MMT.blog.cz = Manželka/ Matka/ TRENÉRKA
Google blog = iva-fis.blog.spot.cz
Instagram = Iva_Fit (Iva Fis Trainer)