Tradiční chyby při cvičení III. - vzpor

13. března 2014 v 20:08 | MMT |  Tradiční chyby při cvičení
Mám tu pro vás další často vídanou chybu při cvičení. Vzpor. Při cviku se posiluje celé tělo. Převážně ruce, břicho, záda. Ve vzporu se hlavně drží několik desítek vteřin a i minut. Dá se i zapojit fantazie a vytvořit pomocí vzporu spoustu dalších kombinací, kdy se posiluje více břicho, více ruce, nohy, záda (ale to někdy příště, nejdůležitější je umět základ dobře).
Výchozí pozice je ve vzporu na zápěstí a ve vzporu na loktech, který je náročnější.

Vzpor:
- Prsty na ruce jsou mírně skrčené, jakoby hrály na klavír
- Lokty mírně skrčené, přímo pod rameny
- Hlava v protažení s páteří (ve stejné rovině)
- Ramena tlačíme k lopatkám
- Hrudník nám nepadá k zemi, tlačíme ho nahoru
- Břicho tlačíme k páteři (dovnitř)
- Bedra se neprohýbají, jsou v rovině
- Nohy natažené
- Držíme, dokud nám nezačnou padat bedra a dýcháme


Podpor na loktech:
- Ruce máme položené na malíkové hraně (na malíčku), v loktech pravý úhel - lotky pod rameny
- Hlava v protažení s páteří
- Ramena tlačíme k lopatkám
- Hrudník nepadá k zemi
- Břicho tlačíme k páteři
- Bedra se neprohýbají
- Nohy natažené (začátečník tj. kdo nevydrží ve vzporu na loktech 30sekund, aniž by mi klesly bedra. Ten tedy položí kolena na zem.viz.foto)
- Držíme a tlačíme malíkovou hranou do země, jako bysme chtěli odlepit loketní klouby od země!!!
Jak to vypadá, když hrudník padá a nepadá k zemi? Velmi častá a velmi velká chyba!
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 LarryLycle | E-mail | Web | 13. května 2017 v 7:00 | Reagovat

join the new social <a href=http://onlinecasinos-x.com>online casino</a> guide

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Iva-MMT.blog.cz = Manželka/ Matka/ TRENÉRKA
Google blog = iva-fis.blog.spot.cz
Instagram = Iva_Fit (Iva Fis Trainer)