Tradiční chyby při cvičení II. - kliky

1. března 2014 v 20:01 | MMT |  Tradiční chyby při cvičení
Když člověk cvičí doma a nikdy ho nikdo u cvičení neopravoval, je velmi pravděpodobné, že cvičí hodně cviků špatně. Nejlépe udělá, když bude cvičit před zrcadlem a bude vědět, jak mají cviky vypadat. Většinou to totiž dopadá tak, že po pár týdnech cvičení s DVD bez zrcadla a zpětné kontroly, se stane, že najednou někde něco bolí (bedra, kolena, ramena). Cvičení tedy odloží na neurčito, alespoň na tak dlouho, dokud to nepřestane bolet alespoň při cvičení. Jenže, ono nepřestane a to si pak člověk řekne: "aha.. tak já vlastně cvičit nemůžu, když mám takové bolesti. To je mi líp, když necvičím." Vrrrr…. Mrkající

Chtěla bych vás poprosit, pokud máte dotazy ohledně nějakých cviků, nevíte si s nimi rady, není vám úplně jasné, jak se cvičí správně a pomohla by vám fotka či video, napište mi to do zprávy či do komentáře. Budu jedině ráda. Ráda pomůžu a objasním. Mrkající

Kliky jsou pro cvičení opravdu perfektní, cvičí celé tělo. Zároveň jsou ale velmi těžké. Zacvičit je správně a k tomu sama doma, je kolikrát až zázrak.

Pro ukázku dámské prsní kliky:
- V loktech pravý úhel
- Nohy nekřížíme, kvůli svalovým disbalancím (při žádném cviku nikdy nemějte levou část těla jinak než pravou, pokud je nestřídáte)
- Břicho vtažené a pevné
- Neprohýbáme se v bedrech
- Hlavou se nesnažíme udělat důlek do země, když lopatky máme o 15cm výš - hlava v protažení s páteří


Pro ukázku pánský prsní klik:
- Pravidla stejná jako u dámského, jen se kolena nedotýkají země
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Iva-MMT.blog.cz = Manželka/ Matka/ TRENÉRKA
Google blog = iva-fis.blog.spot.cz
Instagram = Iva_Fit (Iva Fis Trainer)