Nepostradatelná součást cvičení – protahování

3. března 2014 v 20:08 | MMT |  Ostatní
Strečink je stejně důležitý jako cvik na vaši problémovou partii. Proto mu věnujte náležitý čas. Vždy, když jsou svaly už zahřáté, můžete začít se strečinkem. Nezapomínejte se protahovat na začátku po "warm up" (po zahřátí), v průběhu po docvičení partie a hlavně na konci vašeho tréninku. Nikdy neodcházejte do sprchy bez protažení.

Protahujte se vždy buď od shora dolů, nebo ze spodu nahoru. Plynule a v klidu, žádné švihání. V nejlepším případě v každém protažení setrvejte 10 sekund. Klidné a hluboké dýchání podořte i zavřením očí a vnímejte pocit protahovaného svalu.

Proč?

- Prevence před svalovým či kloubním zraněním (natržením svalů a šlach)
- Předcházení zkracování pružnosti svalů i šlach
- Prevence svalové disbalance
- Pomáhá ke správnému držení těla
- Pomáhá ke zvýšení efektivnosti výsledku z cvičení

Pro příklad se můžete podívat na mé VIDEO na facebooku na Iva Fiš - personal trainer for women. Je to rychlejší ukázka.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 BillyNug | E-mail | Web | 17. března 2017 v 22:06 | Reagovat

wh0cd883189 <a href=http://cheapviagra2017.com/>viagra mail order</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Iva-MMT.blog.cz = Manželka/ Matka/ TRENÉRKA
Google blog = iva-fis.blog.spot.cz
Instagram = Iva_Fit (Iva Fis Trainer)