Trénink trenérky na mateřské

11. února 2014 v 20:10 | MMT |  To jsem já, Iva Fiš
Z minulého příběhu je celkem jasné, že jsem na sportu a na své roli Trenérky celkem závislá. A to jsem tam zapomněla napsat o kotníkovém závaží (0,5kg), které mám většinou vždy alespoň 60min na nohách.

Chci motivovat pár maminek, které se nechtějí spokojit s kily po porodu. Všeho můžete dosáhnout.

S kočárkem na své rychlo-kopco-chůze chodím 2x-4x týdně. Na 90-120min. Na 7 - 10km. Za chůze udělám 2x-3x 40 výpadů (80-120). Vždy mám zpevněné břicho, stažené pánevní dno a narovnaná záda. Doma následuje 100-120 squatů (polodřepy, kolena nejdou přes špičky, záda se neprohýbají jako lyžařský skokanský můstek, ale jsou rovná, břicho vtažené a zpevněné).
To je pro začátek důležitý start. V kopcích získáte kondičku, na rovinkách spálíte tuky a do toho před sebou tlačíte kočárek se skoro 20ti kily dohromady. Mrkající Kdy jindy začít makat, než teď a s kočárkem Mrkající


Moje břicho 1 rok po porodu. Přesvědčit se můžete na facebooku (Iva Fiš - personal trainer for women).

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Iva-MMT.blog.cz = Manželka/ Matka/ TRENÉRKA
Google blog = iva-fis.blog.spot.cz
Instagram = Iva_Fit (Iva Fis Trainer)